II Premi Foment de la Cultura del Disseny, un concurs per a fomentar la cultura del disseny dins la societat

El seu objectiu és sensibilitzar sobre la importància d’aquesta disciplina i a la vegada oferir als estudiants de disseny dels diferents centres espanyols la possibilitat de realitzar un projecte preprofessional.

Surgenia, Centre Tecnològic Andalús de Disseny, té entre els seus objectius el de crear i fomentar la cultura del disseny dins la societat. Per aquest motiu ha convocat el “II Premi Foment de la Cultura del Disseny”, amb el patrocini de l’editorial Gustavo Gili.

El projecte, que relaciona demandes i necessitats socials, ofereix a futurs dissenyadors la interessant possibilitat d’adaptar envasos de productes agroalimentaris per a gent gran amb tres materials: metall, plàstic i vidre. El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà aquest divendres 21 de febrer a les 14h.

El termini per a la presentació de propostes acabarà el 14 de març, i es farà amb un únic arxiu pdf de tamany A3 (a doble pàgina) que haurà de contenir la memòria tècnica amb la definició de concepte i grau d’innovació, renders del producte, posicionament en el lineal i gràfica de l’envàs.

El resultat de la selecció es donarà a conèixer a mitjans de comunicació nacionals, regionals i locals a través d’una gran difusió. Abans, el resultat es publicarà al web del Centre Tecnològic, a la vegada la resolució es notificarà als interessats premiats.

L’estudiant guanyador serà premiat amb un diploma, així com amb un lot de 8 llibres sobre disseny ofert per Gustavo Gili i publicacions de Surgenia dirigides a dissenyadors. Els alumnes guanyadors del segon i tercer premi seran guardonats amb diploma i un exemplar del llibre Psicologia per a creatius ofert per l’editorial Gustavo Gili. Tots els participants a més, participaran en l’exposició virtual de les propostes presentades, a la pàgina web de Surgenia.Per a més informació consulta les bases del concurs aquí.