S’obre un nou programa de beques per realitzar estudis de postgrau a Corea

El programa està impulsat per l’Ambaixada de Corea, i ja ha obert el termini d’entrega de sol·licituds.

El Govern de la República de Corea ha posat en marxa un programa de beques per a estudiants internacionals matriculats en programes de postgraus, amb la finalitat de proporcionar educació superior a Corea. La proposta també busca fomentar l’intercanvi internacional dins l’educació i a la vegada promoure l’amistat entre els dos països.

El nombre d’estudiants seleccionats seran quatre: dos escollits per la Universitat de Corea, i dos escollits per l’Ambaixada de la República de Corea. El termini de recepció de sol·licituds acaba el divendres 14 de març a les 18:00h o el mateix divendres a les 23:59h en cas de fer l’entrega per correu electrònic a: koreanemassyinspain@gmail.com.

La sol·licitud no es podrà entregar per duplicat a les dues institucions a la vegada, així doncs els aspirants hauran d’escollir entre presentar-la a l’Ambaixada o a la Universitat.

Podeu trobar més informació sobre aquest programa de beques aquí: http://esp.mofa.go.kr/w.studyinkorea.go.kr/es/main.do