“Paraules de la física”, quina és la teva?

Un concurs destinat a tota la comunitat de la Facultat de Física, que dinamitzarà l’ús de la llengua, la terminologia específica de l’àmbit i la participació.

La Comissió de Dinamització Lingüística de la Faultat de Física, conjuntament amb els Serveis Lingüístics, han engegat l’activitat Paraules de la física, que pretén aprofundir en la terminologia emprada al camp de la física mitjançant un procés col·laboratiu que busca la implicació dels diferents col·lectius de la Facultat: estudiants, PDI i PAS.

Ets estudiant de la Facultat de Física? La iniciativa vol recollir paraules del camp de la física que els membres de la facultat ens vulgueu donar. Us hi animeu?

Cada paraula s’enriquirà amb la vostra visió personal, que en justifica la tria. Serviran per treballar la terminologia del camp de la física: normalització i difusió de termes, nous apunts al Vocabulària, cerca d’equivalents, etc.

Totes les paraules que arribin, estaran recopilades al blog fins al dia 28 de febrer de 2014  que entraran en una votació on cadascú podrà votar la paraula que més li agradi o valori. Es preveu que el període de votació comenci el 3 de març i que duri una setmana, fins al dia 10.

Esperem Màrius Serra a la Facultat de Física el dia 12 de març, a les 12.30 h. En aquest acte s’exposaran les paraules presentades i es proclamaran els guanyadors del concurs. Hi ha 4 premis: cadascun té un valor de 50€ bescanviables a la llibreria Laie.

Les paraules repetides, que ja estiguin publicades en el blog, no participaran en el concurs. Aquí podeu trobar un llistat de les que ja s’han presentat.

Aquí teniu el formulari per enviar la paraula.

Per a més informació [ + ]

paraula_fisica