VII Lliga de Debat, una competició lúdica i formativa

Del 3 al 7 de març es celebrarà la nova edició, una oportunitat per compartir la passió per la discussió i el debat.

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística, juntament amb l’Associació de Debat de la UB organitzen per setena vegada la Lliga de Debat Universitari. Saps de què es tracta?

Una lliga de debat és una competició lúdica i formativa on tots aquells que els agrada discutir es sentiran com a casa, on es coneix gent d’altres facultats que comparteix la passió per la discussió i el debat i on es poden guanyar suculents premis i oportunitats formatives!

La lliga consisteix en dos equips defensant dues opinions diferents sobre un mateix tema. Un equip de jutges avalua les intervencions dels participants, tant a nivell de contingut com de forma. Després del debat, els jutges deliberen i es reuneixen amb els equips per a explicar-los com podrien millorar.

La participació en un concurs així té molts avantatges; permet millorar la qualitat de l’expressió oral ajudant a la cerca de feina, millora la nostra dialèctica com a peça fonamental per a una comunicació interpersonal efectiva, ens ajuda a conèixer persones amb aficions similars a les nostres. I la participació conjunta en la lliga de debat (20 hores) i en el taller d’oratòria (10 hores) pot ser reconeguda amb tres crèdits de lliure elecció als estudiants de llicenciatura i un crèdit ECTS de lliure reconeixement per als estudiants de grau.

Ja us heu decidit a participar-hi? La VIII Lliga de Debat es celebrarà del 3 al 7 de març de 2014 a l’Aula Magna de l’Edifici Històric.

• Aquí podràs inscriure’t amb el teu equip!
  • Vols participar i no tens equip: no et preocupis! Vine els dimarts de 12 a 14 o els dimecres de 17 a 19 a l’Hotel d’Associacions a conèixer gent amb qui fer un equip… No tens temps/no et va bé? No et preocupis, escriu-nos a lligadebat@ub.edu i ens farem càrrec de trobar-te un equip!

La participació està oberta a estudiants i professors. Si ets professor i vols participar a la Lliga, com a jutge, escriu-nos a lligadebat@ub.edu . Estarem encantats de comptar amb tu!