Daily Archives: 3 Març 2014

Els Serveis Lingüístics ofereixen grups de conversa

Els Serveis Lingüístics ofereixen als estudiants de la UB la possibilitat de practicar llengües de manera informal i complementària als cursos presencials o virtuals.

La Universitat de Barcelona posa a l’abast dels estudiants l’oportunitat de participar en intercanvis lingüístics, mitjançant grups de conversa.

T’interessa practicar una llengua estrangera i conèixer gent dels països on es parla? Vols ajudar un estudiant nouvingut a aprendre català i a integrar-se a la nostra societat? Si és que sí, la Borsa d’intercanvi de llengües és el teu lloc!

grup

Vols practicar l’anglès? Del 10 de març al 23 de maig de 2014, una hora setmanal, oferta de grups als diferents campus de la UB i nivells A2, B1, B2, i C1/C2. L’assistència és gratuïta i exclusiva per als estudiants de la Universitat. Les inscripcions es faran a partir del dijous 6 de març de 2014 a les 22 h, només en línia a través del Campus Virtual de la UB. Les places són limitades i s’adjudicaran per ordre estricte d’arribada de les sol·licituds.

Vols practicar el català? Ja és oberta la inscripció als grups de conversa de català del segon semestre, especialment dirigits als alumnes de mobilitat castellanoparlants. S’han obert dos grups: de nivell bàsic (A1) i nivell elemental (A2). Inscripcions aquí.

Vols practicar altres llengues? La borsa d’intercanvi lingüístic permet practicar les competències de molts més idiomes: alemany, italià, francès, gallec, occità,… Inscripcions aquí.