Daily Archives: 5 Març 2014

Ja es pot votar la carpeta del curs 2014-2015!

El jurat ha fet una primera selecció, ara arriba el torn dels estudiants, PAS i PDI. Des d’avui fins el 13 de març podeu escollir el disseny participant a les votacions.

Des d’avui fins el 13 de març podreu escollir el disseny guanyador participant a les votacions que trobareu en aquest link: www.ub.edu/carpeta/2014-15/votacions_2014-15.php

Entre les 62 carpetes que van arribar al Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística el jurat, format per membres de la UB i professionals de l’àmbit de la imatge i la comunicació, ha fet una selecció de quatre propostes finalistes, que que s’han fet públics avui per tal de poder iniciar el segon tram de votacions.

El disseny guanyador es decidirà per votació electrònica entre les propostes seleccionades, les votacions es duran a terme entre el 5 i el 13 de març de 2014, i la proposta guanyadora es farà pública el 14 de març de 2014.

Les quatre carpetes finalistes recullen la varietat estilística que ha marcat el concurs. Aquí teniu les imatges dels finalistes, ja sabeu quina votar?

Carpeta: “Biblioteca

Carpeta: “Tots i totes som UB