Daily Archives: 6 Març 2014

El teu futur acadèmic necessita orientació? El Saló de l’Ensenyament i el Saló Futura poden ajudar-te!

La 25a edició del Saló de l’Ensenyament serà del 12 al 16 de març, i la 11a edició del Saló Futura serà del 14 al 15 de març, els dos a la Fira de Barcelona.

Teniu dubtes sobre quina carrera estudiar? Voldríeu realitzar uns estudis però no teniu clar a quina universitat? Us agradaria conèixer l’oferta de màsters i postgraus que actualment s’està ofertant? Aquestes són algunes de les qüestions que podrien ser resoltes si aneu al Saló de l’Ensenyament i al Saló Futura.

El Saló de l’Ensenyament està més enfocat a estudiants que tenen dubtes sobre cicles formatius, carreres universitàries i idiomes. Reuneix la millor oferta en estudis universitaris, formació professional, estudis complementaris, formació ocupacional, estudis d’idiomes, centres d’educació primària, secundària i batxillerat, altres estudis superiors i serveis a l’educació.

Dates: Del 12 al 16 de Març de 2014.
Horari: 10h a 19h, i diumenge de 10h a 14h.
Recinte: Montjuïc, Pavelló 2 i Plaça Univers.
Preu: 5 euros, o 4’50 euros amb el Carnet Jove, o gratuïta pels professors (Departament d’Ensenyament).

Aquí podeu trobar més informació sobre el Saló de l’Ensenyament [ + ]

Mentre que el Saló Futura està més pensant per a aquelles persones que ja han acabat la llicenciatura o el grau i volen seguir estudiant per especialitzar-se. Futura dona a conèixer l’oferta formativa de màsters i postgraus oficials a nivell nacional i internacional, ofereix activitats de valor com l’assessorament de professionals; tallers pràctics per buscar feina al país o l’estranger,  i el racó del conferenciant (sessions sobre emprenedoria, presentació d’empreses, treball en xarxes, etc.).

Dates: Del 14 al 15 de Març de 2014.
Horari: 10h a 20h.
Preus: 8 euros, o 6 euros amb el Carnet Jove o Carnet Universitari.
Recinte: Montjuïc, Pavelló 5.

Aquí podeu trobar més informació sobre el Saló Futura [ + ]

Els dos salons es celebraran en el marc de la Setmana de la Formació i el Treball que també integrarà la Fira Internacional d’Empreses Simulades.