Daily Archives: 11 Març 2014

Cicle de formacions en Cooperativisme

Un Cicle de formacions, a càrrec de l’escola de cooperativisme APOSTA, que tindran lloc en 3 facultats de la Universitat de Barcelona.

El Cicle de formacions en Cooperativisme, a càrrec de l’escola de cooperativisme APOSTA, es durà a terme durant les pròximes setmanes en 3 facultats de la Universitat de Barcelona, dins del marc del Programa COOP-UB de foment i creació de Cooperatives Estudiantils:

• Dijous 27 de MARÇ de 12 a 14h al Campus Mundet –Palau de les Heures
  • Dijous 3 d’ABRIL de 12 a 14h al Campus Diagonal – Facultat de Física aula N07
  • Dijous 10 d’ABRIL de 12 a 14h al  Campus de la UB-Raval – Facultat de Filosofia aula 208

Aquestes formacions volen ser una introducció al món del cooperativisme i l’emprenedoria, el del model empresarial cooperatiu i la condició de soci cooperatiu.

Igualment aquestes sessions seran una molt bona preparació per a la participació a la 2a Edició del Social Startup Meeting Barcelona que des de la Universitat de Barcelona s’impulsarà a finals del mes d’Abril, i que enguany girarà en torn al model cooperatiu.

Si esteu interessats en participar en alguna de les sessions et demanem que enviïs un correu a cm-poes@ub.edu, amb les teves dades (nom, cognoms, edat, facultat i estudis) per tal de comptabilitzar la teva assistència.

Cicle de seminaris sobre teledetecció, arqueologia i ambient

El 20 i 27 de març, així com el 3 i 10 d’abril es durà a terme un cicle de seminaris organitzat per AINUBHA.

Entre el 20 de març i el 10 d’abril de 2014 es realitzarà un cicle de seminaris setmanals sobre “Tècniques de teledetecció i observació terrestre aplicades a l’arqueologia i el medi ambient”.

Aquests seminaris tindran lloc els dijous a les 18.30h al Seminari del Dept. de Prehª, Hª Antiga i Arqueologia (1r pis), a la Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona (C/ Montalegre, 6, 08001 Barcelona).

El cicle de seminaris està organitzat per AINUBHA (Associació d’Investigadors UB en Història i Arqueologia) i el grup de recerca CaSEs (Complexity and Socio-Ecological Dynamics, IMF-CSIC). Amb el suport de l’Hotel d’Associacions, la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, i Marie Curie Actions.

Tot i que l’assistència és lliure és recomanable escriure un correu de confirmació a: ainubha@gmail.com; per tal d’ajudar a garantir places per a tothom!

Us adjuntem el programa del cicle. Trobareu més informació a les xarxes socials d’AINUBHA.

Cartell_Seminaris_RS_cat