Cicle de formacions en Cooperativisme

Un Cicle de formacions, a càrrec de l’escola de cooperativisme APOSTA, que tindran lloc en 3 facultats de la Universitat de Barcelona.

El Cicle de formacions en Cooperativisme, a càrrec de l’escola de cooperativisme APOSTA, es durà a terme durant les pròximes setmanes en 3 facultats de la Universitat de Barcelona, dins del marc del Programa COOP-UB de foment i creació de Cooperatives Estudiantils:

• Dijous 27 de MARÇ de 12 a 14h al Campus Mundet –Palau de les Heures
  • Dijous 3 d’ABRIL de 12 a 14h al Campus Diagonal – Facultat de Física aula N07
  • Dijous 10 d’ABRIL de 12 a 14h al  Campus de la UB-Raval – Facultat de Filosofia aula 208

Aquestes formacions volen ser una introducció al món del cooperativisme i l’emprenedoria, el del model empresarial cooperatiu i la condició de soci cooperatiu.

Igualment aquestes sessions seran una molt bona preparació per a la participació a la 2a Edició del Social Startup Meeting Barcelona que des de la Universitat de Barcelona s’impulsarà a finals del mes d’Abril, i que enguany girarà en torn al model cooperatiu.

Si esteu interessats en participar en alguna de les sessions et demanem que enviïs un correu a cm-poes@ub.edu, amb les teves dades (nom, cognoms, edat, facultat i estudis) per tal de comptabilitzar la teva assistència.