Cicle de seminaris sobre teledetecció, arqueologia i ambient

El 20 i 27 de març, així com el 3 i 10 d’abril es durà a terme un cicle de seminaris organitzat per AINUBHA.

Entre el 20 de març i el 10 d’abril de 2014 es realitzarà un cicle de seminaris setmanals sobre “Tècniques de teledetecció i observació terrestre aplicades a l’arqueologia i el medi ambient”.

Aquests seminaris tindran lloc els dijous a les 18.30h al Seminari del Dept. de Prehª, Hª Antiga i Arqueologia (1r pis), a la Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona (C/ Montalegre, 6, 08001 Barcelona).

El cicle de seminaris està organitzat per AINUBHA (Associació d’Investigadors UB en Història i Arqueologia) i el grup de recerca CaSEs (Complexity and Socio-Ecological Dynamics, IMF-CSIC). Amb el suport de l’Hotel d’Associacions, la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, i Marie Curie Actions.

Tot i que l’assistència és lliure és recomanable escriure un correu de confirmació a: ainubha@gmail.com; per tal d’ajudar a garantir places per a tothom!

Us adjuntem el programa del cicle. Trobareu més informació a les xarxes socials d’AINUBHA.

Cartell_Seminaris_RS_cat