Eleccions d’estudiants: presenta la teva candidatura!

El proper 30 d’abril se celebren eleccions a la junta de facultat, el claustre i el consell d’estudis. Podeu presentar candidatures fins el 28 de març

La participació dels estudiants als òrgans de govern de la universitat és molt important i s’apropen dates importants. Avui s’han convocat oficialment eleccions al claustre, la junta de facultat i el consell d’estudis. Les eleccions se celebraran el proper 30 d’abril i des d’avui i fins el 28 de març ja podeu presentar les vostres candidatures.

Per presentar les vostres candidatures cal que ho feu primer via web i presenteu després la documentació, signada pel representant de la candidatura, a qualsevol registre de la UB. Recordeu que teniu temps per fer-ho fins el 28 de març! La vostra participació és molt important. Podeu ampliar la informació i resoleu els vostres dubtes a la web de les Eleccions!

cartell_candidatures_web