Daily Archives: 20 Març 2014

Concert de primavera al Paranimf de l’Edifici Històric

Aquesta tarda a les 20h podrem gaudir del Concert de la Big Band de la UB.

Avui comença la primavera i a la Universitat de Barcelona la rebrà amb un concert especial que forma part del XXVII Cicle de Música de la UB.

Captura de pantalla 2014-03-20 a les 13.40.10

La orquestra, dirigida per Carles Gumí  tocarà:

EDWARD ELGAR (1857-1934)

Salut d’amour

<<Nimrod>>, de les variacions Enigma

RALPH VAUGHAN WILLIAMS (1872-1958)

The wasps.Aristophanic suite

<<Overture>>

<<Entr’acte>>

<<March past of the kitchen utensils>>

<<Entr’acte>>

<<Ballet and final tableau>>

FRANZ LISZT (1811-1886)

Les preludes

No us ho perdreu! L’entrada gratuïta però l’aforament és limitat.

Més informació [ + ]

Ja tenim carpeta guanyadora!

L’entrega de premis serà el proper 3 d’abril a l’Aula Magna de l’Edifici Històric

De la votació popular feta a través d’internet aquestes últimes setmanes, i en la que han participat 7.723 persones, n’ha sortit la guanyadora. Es tracta del disseny creat per l’estudiant del grau d’Enginyeria Química Ana Oslé Martínez-Conde amb el 34% dels vots.

LIBERTAS_PERFUNDET_OMNIA_LUCE

L’acte de lliurament dels premis serà el proper 3 d’abril a les 13.30 a l’Aula Magna de l’Edifici Històric. La guanyadora rebrà un val de regal per un import de 600 euros, i les altres tres propostes finalistes, rebran, respectivament, un val de regal per un import de 150 euros.