Daily Archives: 2 Abril 2014

Jornades d’Economia Social i Solidària

Del 9 a l’11 d’abril a la Facultat de Biblioteconomia de la Universitat de Barcelona.

La Fundació Autònoma Solidària, la Fundació Solidaritat UB i UPF Solidària organitza les “Jornades d’Economia Social i Solidària. Construint coneixement per al canvi social”, per reflexionar, debatre i aprendre sobre l’Economia Social i Solidària com a resposta a l’actual model econòmic en crisi. Tindran lloc del 9 a l’11 d’abril a la Facultat de Biblioteconomia de la UB i combinaran xerrades, taules rodones, tallers i rutes guiades pel cooperativisme a Sants, entre d’altres.

Les sessions aniran a càrrec de referents acadèmics com Marcos Arruda (Brasil)Miren EtxezarretaCarmen Sarasúa i Albert Recio, de centres com l’IGOP-UAB, i de persones expertes d’entitats i col·lectius entre els quals hi ha el Seminari Taifa, la Xarxa d’Economia Solidària, el CRIC- Revista Opcions o La Ciutat Invisible.

L’assistència està reconeguda amb 2 crèdits de lliure elecció o 1 crèdit ECTS per la UAB i amb 1 crèdit ECTS per la UB. En aquest cas, cal realitzar inscripció prèvia abans del 2 d’abril.

Per a la resta de persones interessades, l’entrada és lliure i gratuïta a totes les activitats. Aquí podeu veure l’esdeveniment del Facebook .

Descarrega’t el programa, aquí!