Daily Archives: 7 Abril 2014

L’EIM celebra els seus 60 anys

L’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona fa anys i ho celebra amb la publicació d’un llibre.

L’EIM es va crear oficialment l’any 1954, va ser fundat pel professor de Filologia de la UB Ramón Carnicer (1912-2007), en col·laboració amb la seva dona, la filòloga Doireann MacDermott. L’escola va introduir a la universitat espanyola de l’època plantejaments moderns en l’ensenyament d’idiomes.

El primer curs es van oferir cursos d’anglès i alemany, i hi van estudiar 457 alumnes, poc a poc van anar augmentant la oferta d’idiomes i el número d’estudiants també va fer-ho, fins avui en dia. Actualment, amb una oferta de més de divuit idiomes i 5.000 matriculats l’any, l’EIM manté l’objectiu inicial d’oferir cursos de qualitat com a resposta a les necessitats de la comunitat universitària.

Per commemorar aquest aniversari, el centre ha presentat aquest matí el llibre 20 llengües, 40 relats, 60 anys. L’Escola d’Idiomes Moderns (1953-2013) / 20 languages, 40 stories, 60 years. The Escola d’Idiomes Moderns (1953-2013). Editat per Publicacions i Edicions de la UB, l’obra (bilingüe català-anglès) repassa la història de l’EIM i inclou, a més, quaranta relats de diferents persones —directius, professors, administratius, becaris i estudiants— que han contribuït amb la seva tasca a l’èxit de l’Escola al llarg d’aquest període.

Vosaltres ja heu fet algun curs a l’EIM? Us ha agradat l’experiència?
Us deixem l’enllaç a la seva web perquè li doneu una ullada!Imagen