Daily Archives: 10 Abril 2014

Us presenteu a les eleccions d’estudiants del 2014? Us volem conèixer!

El proper 30 d’abril es celebraran eleccions i volem facilitar a les candidatures que ens expliqueu qui sou i què proposeu.

Imagen

Des de l’Hotel d’Associacions volem afavorir la difusió de les candidatures que es presenten a les eleccions d’estudiants d’aquest 30 d’abril, per aquest motiu hem preparat 3 preguntes curtes que ens agradaria que contestéssiu.

1. Presenteu la vostra candidatura breument (unes quatre línies).
  1. Quines són les vostres propostes?
  1. Què us diferencia de les altres associacions? Per què els estudiants us han de votar a vosaltres?

Totes aquelles candidatures que es presentin a les eleccions poden contestar les preguntes i enviar-nos-les, juntament amb el nom i NIUB dels qui l’han redactat (aquestes dades no es faran públiques).

Per acabar, ens agradaria molt que ens enviéssiu també alguna imatge representativa de la vostra tasca o el vostre logo.

A on heu d’enviar-ho? Al nostre mail: hotel@ub.edu

Totes les respostes s’aniran pubicant en aquest mateix blog per tal de donar la màxima difusió a les vostres candidatures.