Eleccions 2014: Associació Interuniversitària de Criminologia

Tal i com sabeu el proper dia 30 d’abril hi ha eleccions d’estudiants. Hem demanat a les candidatures que es presentin. Aquí teniu a l’Associació Interuniversitària de Criminologia. Es presenten a la Junta de la Facultat de Dret i el Consell d’Estudis de Criminologia. logo AIC

1. Presenteu la vostra candidatura breument (unes quatre línies).

Si et diuen: “Criminologia”, encara penses en CSI? Llavors t’interessa coneixen’s.

Som L’AIC: Associació  Interuniversitària de Criminologia. Vam néixer a la UB i des del 2010 treballem per afavorir la situació dels estudiants de Criminologia, i entre altres coses, intentem representant-vos als òrgans de govern de la Universitat.

Per aconseguir-ho un any més volem que ens recolzeu per optar a la Junta del Centre i al Consell d’estudis de Criminologia de la Facultat de Dret de la UB.

2. Quines són les vostres propostes?

Treballem per portar les queixes i propostes dels estudiants de criminologia al Consell d’Estudis i defendre els nostres interessos com a estudiants i com a criminòlegs a la Junta del Centre.

Intentem ajudar a enfocar de una manera més profitosa les assignatures conforme  ens neu traslladant els seus errors durant aquests anys.

Sobretot, fem arribar el punt de vista dels estudiants i dels futurs criminòlegs als òrgans de govern. Perquè amb la formació comença tot per aquest motiu cal que estiguem ben preparats de cara al nostre futur.

I finalment, fem conèixer y ajudem a que es reconegui la figura del criminòleg, no únicament dins del mon laboral, si no també dins del mon acadèmic.

3. Què us diferencia de les altres associacions? Per què els estudiants us han de votar a vosaltres?

Som una Associació Interuniversitària, estem formats per diferents universitats catalanes on s’imparteix Criminologia: la UAB, UDG, UPF, UOC… Això ens proporciona el valor afegit de podem comparar els nostres ensenyaments i cooperar per ajudar-nos a millorar, en el que es calgui,  els nostres estudis i ajudar a donar un correcte enfoc a la criminologia de cara al futur.

A més intentem lluitar no només pels estudiants dins del centre sinó també per guanyar-nos un futur com a professionals un cop em assolit el nostre títol acadèmic.

Ens heu de votar aquestes eleccions perquè és i serà un camí dur pels criminòlegs, però plegats ho podem fer i nosaltres t’ho volem demostrar.