Entonat, concert de grups de música universitaris

Si ets alumne, PAS o PDI de la Universitat de Barcelona, atent: pots tocar el dia 29 de maig a la Facultat de Geografia i Història

A la Universitat hi ha vida artística i creativa. Això volen demostrar iniciatives com l’Entonat, que s’ha proposat desemmascarar els músics que es troben amagats entre estudiants, PAS i PDI de la UB i fer-los tocar el proper 29 de magi a la Facultat de Geografia i Història.

Postal Concert_grups_universitaris A

Per participar a aquest concurs cal que compliu aquestes dues caracteristiques: que algun dels membres del grup formar part d’aquest col·lectiu, i dues de les vostres cançons han de ser en català. No hi ha restriccions ni estilístiques ni temàtiques.

Si hi voleu participar heu d’enviar un correu amb les dades del grup i tres cançons a xdhusoria@ub.edu abans del 15 de maig. Se us informarà si heu estat seleccionats. Trobareu la informació completa al següent enllaç.