Daily Archives: 12 Mai 2014

AulaScenica estrena “El cantar de Fray Cebolla”

El proper 20 de maig a les 20h a la capella de la Facultat de Filologia

L’associació AulaScenica estrenarà el proper 20 de maig una nova obra inspirada en el Decamerón de Boccaccio.

Gaston Gilabert ha escrit El cantar de Fray Cebolla, una peça teatral satírica, després d’una lectura irreverent del Decamerón de Boccaccio. El resultat final barreja escenes de l’esmentada obra de Boccaccio amb tòpics medievals i recursos de teatre absurd. Us convidem a la presentació  de la nova creació d’AulaScenica, un grup de teatre dirigit per Gaston Gilabert i coordinat per Lola Josa.

Si teniu curiositat, podeu veure més informació sobre aquesta obra a la seva web.

L’estrena serà el proper 20 de maig a les 20h a la capella de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona.
cebolla-retocada

Cicle de participació i prevenció de conflictes al CRAJ

Les sessions són gratuïtes i tindran lloc al Casal de Joves Guineueta

Treballar amb persones i/o grups implica que hi hagi desacords, diferents punts de vista, contraposició d’interessos, etc., que acostumem a anomenar conflictes, en aquest cicle del CRAJ es treballaran estratègies per a resoldre’ls.

La sessió 1 i 2 giraran al voltant de la gestió i participació a les entitats i serà el dimarts 13 i dijous 15 d’aquesta setmana de 18 a 20h.

La sessió 3 es centrarà en la gestió de conflictes i serà el dimarts 20 de 18:30 a 20:30h.

La sessió 4 tractarà sobre la gestió de grups i serà el dijous 22 de 18 a 20h.

Es realitzarà al Casal de Joves La Guineueta, a Pl. Ca n’Ensenya, 4 (metro: Llucmajor).

Inscriviu-vos a www.crajbcn.cat/inscripcio-cicle.html

Per més informació truqueu al CRAJ al 93 265 52 17.
És aconsellable la participació en totes les sessions.
Es lliurarà un certificat d’assistència als participants que assisteixin a totes les sessions.

Totes les sessions són gratuïtes!!

imatge_noti

Respon l’enquesta sobre serveis i instal·lacions de la UB

Ja s’ha activat l’enquesta de serveis i instal·lacions de la UB. La vostra oponió és clau!

La universitat va més enlla de les hores de classe. I vosaltres hi teniu molt a dir per millorar-la. És per això que us demanem que respongueu l’Enquesta sobre serveis i instal·lacions d’aquesta 2014 que ja està activa al següent enllaç. Hi podreu valorar els serveis d’atenció a l’estudiant, els serveis i instal·lacions de la vostra facultat i de la UB en general.

També teniu  a la vostra disposició els resultat de l’enquesta de 2013 al següent enllaç: Resultats 2013