AulaScenica estrena “El cantar de Fray Cebolla”

El proper 20 de maig a les 20h a la capella de la Facultat de Filologia

L’associació AulaScenica estrenarà el proper 20 de maig una nova obra inspirada en el Decamerón de Boccaccio.

Gaston Gilabert ha escrit El cantar de Fray Cebolla, una peça teatral satírica, després d’una lectura irreverent del Decamerón de Boccaccio. El resultat final barreja escenes de l’esmentada obra de Boccaccio amb tòpics medievals i recursos de teatre absurd. Us convidem a la presentació  de la nova creació d’AulaScenica, un grup de teatre dirigit per Gaston Gilabert i coordinat per Lola Josa.

Si teniu curiositat, podeu veure més informació sobre aquesta obra a la seva web.

L’estrena serà el proper 20 de maig a les 20h a la capella de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona.
cebolla-retocada