Daily Archives: 14 Mai 2014

Aquest dissabte: la Nit dels Museus!

Més de setanta centres de Barcelona, l’Hospitalet, Badalona, Cornellà, Esplugues i Santa Coloma de Gramenet t’obren les portes fins a la matinada.

Aquest dissabte, 17 de maig, es celebra la Nit dels Museus. És una iniciativa del Consell d’Europa en la qual participen més de quatre mil museus de quaranta països i que enguany arriba a la desena edició.

Al llarg d’aquesta nit la festa i la cultura s’uneixen amb un munt de propostes per part de cada instituació, a més si la nit  no ha estat prou llarga per gaudir de totes elles l’endemà pots seguir, ja que a la Nit dels Museus la segueix el Dia Internacional dels Museus (el 18 de maig la gran majoria dels museus fan jornada de portes obertes ).

Tinguis l’edat que tinguis, no ho dubtis: la Nit dels Museus és la teva nit!
Més informació [+]

nit_museus_2014_cartell_72ppp

Eleccions europees: pregunta als candidats!

Dilluns 19 de maig els candidats a les eleccions europees participen en un debat interactiu al Campus de la Ciutadella de la UPF

Ens trobem en plena campanya electoral per les eleccions europees, uns comicis que sovint ens queden molt lluny i dels que ens costa estar informats.  Per posar-hi remei el Consell Català del Moviment Europeu ha decidit organitzar un debat especial. Està destinat al públic jove i estudiants que tindran el protagonisme podent fer preguntes als candidats presents.

europa

El debat tindrà lloc el proper dilluns 19 de maig a les 13h a l’Auditori del Campus e la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra. Hi seran Jordi Solé (ERC), Ernest Urtasun (ICV), Santiago Fisas (PP), Esther Niubó (PSC) i Francesc Gambús (UDC). SI hi voleu assistir confirmeu la vostra assistència al següent correu electrònic: info@ccmeur.cat