Jornada sobre agents socials i universitat

Dijous 13 de juny tindrà lloc uns trobada sobre les relacions entre economia social i comunitat universitària. L’objectiu és donar a conèixer les empreses socials i entitats del tercer sector i els mitjans i recursos actuals per la transferència de coneixement entre agents socials i universitat.

La jornada, organitzada per la Universitat de Barcelona, en col·laboració amb la Xarxa d’Economia Social de Barcelona  i la Regidoria d’Educació i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona, té com a objectiu construir un marc per fer possible que els estudiants de l’UB trobin escenaris reals on desenvolupar els seus treballs de fi de grau, fi de màster, doctorats industrials, pràctiques externes i Aprenentatge Servei,  i les empreses socials  i entitats del tercer sector  detectin oportunitats de millora i creixement per les seves organitzacions.

La jornada tindrà lloc el dia 13 de Juny de 2014 de 9:00 a 13:00 hores a la seu central de Barcelona Activa, al carrer Llacuna 162-164.Es poden fer les inscripcions de manera  gratuïta enviant un correu amb les dades personals a l’adreça:  xesb@barcelonactiva.cat fins el 12 de juny inclòs. Podeu veure el programa complet al següent enllaç.