Guia de cursos d’estiu de l’any 2014 de la XVU

La Xarxa Vives d’Universitats (XVU) ha presentat una guia que recull més de 600 cursos per fer durant l’estiu.

La Xarxa Vives d’Universitats, una associació sense ànim de lucre que representa i coordina l’acció conjunta de 21 universitats en ensenyament superior, ha presentat una guia de cursos d’estiu per aquest any.  Us animem a entrar-hi, dins hi trobareu informació sobre els 622 cursos que s’han organitzat en les  83 localitats diferents del nostre àmbit lingüístic, i en els quals està previst que participin al voltant de 25.000 persones.

Els cursos són de diferents tipologies: arts, humanitats, ciències de l’educació, ciències econòmiques, ciències jurídiques, ciències socials, medi ambient, ciències experimentals, ciències de la salut, etc.

Encara no heu decidit que fer durant les vacances?

baixa