Daily Archives: 4 Setembre 2014

Coneixeu la nova oferta de cursos del SAE?

Com ja heu llegit més d’un cop: “No et preocupis pel futur, ocupa-te’n!”

Doncs bé, la nova oferta de Cursos de Formació en Competències del Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE) ens ajuda a preparar-nos eficaçment.

Si hi feu una ullada hi trobareu propostes ben interessants com: aprendre a parlar en públic, afrontar entrevistes de feina, revaloritzar el currículum amb el Networking, millorar la capacitat de treball en equip o preparar els tests psicotècnics encertadament.

Les inscripcions s’obren el 16 de setembre a les 10h30 i tenen reconeixement acadèmic.

postal_formacio-competencies Programa

Curs de coneixement superior de Catalunya (UCE). Lloc: Barcelona

Avui us proposem un curs organitzat per la Universitat Catalana d’Estiu (UCE) i que pot ser del vostre interès.

El programa està pensat per a “oferir, aprofundir, completar i aportar coneixements multidisciplinaris sobre la realitat catalana al llarg del temps, en el seu present i en les perspectives d’evolució futura”.

La docència s’imparteix mitjançant 48 conferències repartides entre el 16 de setembre i el 24 de març, els dimarts i els dijous, de 19h a 21h, al Recinte de la Maternitat (Barcelona).

Activitat amb reconeixement acadèmic per la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (estudiants de grau): 3 crèdits.

Preu estudiants universitaris: 100 euros
Preu estudiants universitaris que sol·licitin beca: 50 euros

Més informació: http://www.uce.cat/ i matricules@uce.cat