L’impacte de la pobresa a l’educació, tema d’estudi a l’Observatori de l’Estudiant (UB)

L’Observatori de l’Estudiant (UB) publica avui una entrada informant del naixement del grup de treball d’Educació i Pobresa, en col·laboració amb Càritas des del passat juliol, per a analitzar l’impacte de la pobresa en l’educació dels universitaris.

L’estudi constarà de dues fases, de manera que en primer lloc es tractarà la incidència de la pobresa respecte a l’accés a l’educació superior i en segon lloc, la rellevància que té en la inserció laboral durant el primer any.

Els detalls de l’Informe es presentaran el 17 d’octubre del 2014 a l’Aula Magna coincidint d’aquesta manera amb el Dia Internacional per a l’Eradicació de la Pobresa.

Com bé sabeu, l’Observatori de l’Estudiant de la UB és una iniciativa capdavantera que vol “promoure i elaborar estudis en l’àmbit de la vida universitària que permetin millorar les polítiques que afecten els estudiants“.

logo_Observatori Estudiant