35è aniversari de la Facultat de Belles Arts, “Nulla estetica sine etica”

Avui parlem, seguint el consell d’un company del Consell de l’Alumnat que ens ha visitat recentment a l’Hotel d’Associacions, de l’exposició: <<Denominació d’origen: Col·lecció Belles Arts>>, que podem gaudir del 3 al 26 de setembre i que s’ubica per diferents punts de la ciutat comtal.

L’exposició ofereix un tast extens de la col·lecció d’obres configurada al llarg dels 35 anys de vida de la Facultat de Belles Arts de la UB i ens recorda “un fet que va tenir lloc a la Universitat de Barcelona, quan el catedràtic d’Estètica José María Valverde, en solidaritat amb tres professors expulsats de la Universitat de Madrid per haver-se oposat obertament al règim franquista, va renunciar a la seva càtedra i va pronunciar una frase que va romandre en la memòria col·lectiva: «Nulla estetica sine etica>>.

Actes d’inauguració:

–> Més informació