Tornen els Encontres amb la recerca a la Facultat de Física

Els Encontres amb el Tecer Cicle tornen a la facultat de física tornen per seguir donant a conèixer als estudiants de grau les recerques que s’estan fent. Les trobades es faran els dimecres a les 13:45 fins el 8 d’octubre. Excepte la del 25 de setembre que serà en dijous.
teoencontres

Aquest any les trobades tindran un protagonista molt especial, en Teo. El títol del cicle, seguint la voluntat divulgativa, és “En Teo va als Encontres”. Al llarg d’aquests Encontres en Teo es trobarà amb el bosó de Higgs, viatjarà a les altres dimensions, farà de manetes convertint-se en consultor energètic i anirà a un forat negre.

Si voleu més detalls sobre les conferències podeu seguir-los a la pàgina de Facebook i a Twitter.