La Big Band cerca trompetistes i trombonistes

Des de fa uns dies podem llegir al Món UB que la Big Band de la Universitat de Barcelona busca trompetistes i trombonistes. Ara bé, coneixeu el projecte?

La Big Band va formar-se recentment fruit d’una proposta del Departament de Didàctica de l’Expressió Musical i Corporal, amb el suport del Vicerectorat de Relacions Institucionals i Cultura de la UB.

L’objectiu era paliar una carència, tal com explicava el professor Diego Calderón en una notícia publicada el 12 de juny del 2013, en què deia: «tot i que Barcelona s’ha mostrat històricament, com un entorn obert a diferents estils musicals, en l’actualitat no hi ha cap proposta adreçada als músics amateurs que no sigui d’estudiants de conservatoris superiors o d’escoles especialitzades de música».

Com bé sabeu, tota la comunitat universitària amb nocions musicals i que toqui “el saxo alt, tenor o baríton, la trompeta, el trombó, la guitarra elèctrica, el piano o teclat, el baix elèctric o contrabaix, la bateria o la percussió” pot formar-ne part.

Així, doncs, si esteu interessats en fer una audició: dcalderon@ub.edu
Notícia citada: http://www.ub.edu/web/ub/ca/menu_eines/noticies/2013/06/012.html