Xerrades sobre les beques Equitat a la Facultat de Biologia (UB)

IMG-20141002-WA0006

Les beques Equitat ajuden a pal·liar l’augment econòmic dels estudis d’Enginyeria que han passat a computar-se amb coeficient C i no B. És per això que des del Consell de l’Alumnat (UB) s’han organitzat diverses xerrades en què s’ha volgut fer la màxima difusió de com demanar-les i el més important, que existeixen.

Si anem a la pàgina de la UB veurem també com s’informa que “Els estudiants d’enginyeria que compleixin els requisits previstos a la base 2 de la convocatòria de la beca equitat i s’hagin vist afectats pel canvi de nivell del B al C de coeficient d’estructura docent dels seus estudis durant el curs acadèmic 2013-2014, han de demanar la beca equitat i se’ls aplicarà una reducció de 3,76 euros per crèdit matriculat per primera vegada, abans d’aplicar el percentatge de minoració corresponent.”

I s’afegeix:
“IMPORTANT: Els estudiants que obtinguin l’acreditació del tram 1 han de demanar, obligatòriment, la Beca General del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport i la Beca Equitat. La no presentació de la sol·licitud de la Beca General comportarà l’exclusió de la Beca Equitat.”

Termini màxim de presentació: 15/10/2014
Més informació: beca.estudis@ub.edu i 93 403 72 49