Daily Archives: 9 Octubre 2014

Parlem amb la colla castellera “Arreplegats”

Avui us presentem (per aquells que encara no els coneixeu) la colla castellera “Arreplegats de la Zona Universitària”, en una minientrevista improvisada des de l’Hotel d’Associacions. Agraïm l’amable col·laboració de la Junta en respondre’ns tan ràpidament. Gràcies!!

(Text: Glòria-Mireia Montanyà)

1-) Com us dieu i en quins àmbits actueu? Som els Arreplegats de la Zona Universitària, una colla castellera universitària i els nostres integrants estan tots relacionats amb la UB, la UPC o la UPF; ja siguin estudiants, PDI o PAS.

2-) Feu activitats? De quin tipus? Qui hi pot participar? Cada setmana realitzem dos assajos de manera periòdica. També fem actuacions per totes les universitats de Catalunya, endemés de les locals. A tot això es sumen les activitats internes de la colla que passen des de sopars esporàdics a viatges internacionals. Totes aquestes activitats estan obertes a qui es vulgui afegir a la colla.

3-) En quins òrgans teniu representació? Com a associació, estem representats dins la UPC, la UPF i la UB. A més, com a colla castellera, tenim representació a la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya (CCCC).

4-) Quina és la manera més ràpida per a contactar-vos? A l’assaig, els dimarts i els dijous, de 14h a 16h, a la gespa de l’edifici d’Empresarials de la Zona Universitària. I també se’ns pot trobar al correu: arreplegats@arreplegats.cat

5-) Teniu a l’agenda algun acte proper? En el marc d’un congrés actuarem el 13 de novembre, a la tarda, a l’interior de l’Edifici històric de la UB, i l’endemà al migdia serem a l’atri solar de la Facultat de Física i Química.

Logo arreplegats
           Enllaç a la pàgina web dels Arreplegats: http://www.arreplegats.cat/