L’AEGEE, de paellada en motiu de la nova junta

Des de l’AEGEE Barcelona (Associació Estats Generals dels Estudiants d’Europa) ens han enviat la crònica de la paellada que han fet per a celebrar que ja tenen nova junta:

Junta AEGEE Barcelona    Assistents paella AEGEE Barcelona
                       La nova junta                                           Foto de grup dels assistents

El passat 18 d’octubre AEGEE Barcelona va celebrar les eleccions anuals, més conegudes com a Àgora local, per escollir nova junta. Per a fer més àmena l’activitat més sèria i important de l’any, es va decidir celebrar-ho amb una gran paella per a tots els socis i amics. Els cuiners i socis Juli i Maria, de Castelló, van preparar una exquisita paella per a tothom, com ja és habitual en totes les trobades d’AEGEE.

Una trentena de socis i amics van gaudir d’aquesta festa amb bon menjar i companyia, animat per diferents jocs en un dia calurós i asolellat a Sant Boi de Llobregat. Després de dinar, es va continuar amb les eleccions a la nova junta 2014/2015. Es van presentar les diferents candidatures per els diversos càrrecs i es va procedir a les eleccions. En total van votar 16 socis, 15 presencialment i 1 per correu, i tots els candidats van ser escollits.”

La nova junta està formada per:
Presidenta: Clàudia Nogués
Vicepresidenta: Anna Gumbau
Secretària: Elsa Martín
Vicesecretària: Alba Morera
Tresorer: Isma Saura
Vicetresorer: Mikel Larrañaga
Captació de fons: Anabel Guerrero
Relacions Públiques: Katy Sánchez
Recursos Humans: Júlia Solias
Responsable d’activitats locals: Maria Marín
Responsables Erasmus: Elena García i Noelia Romero, Advisoary Board: Nacho López