El Consell de l’Alumnat recolza el manifest d’Estudiants9N

estudiants9n

Avui ens ha arribat a la bústia de l’Hotel d’Associacions el posicionament de suport del Consell de l’Alumnat de la UB a la Plataforma Estudiants9N. Tot seguit el repoduïm:

El Consell de l’Alumnat – composat pels representants dels estudiants de la Universitat de Barcelona entenem que com a membres de la societat catalana i en el marc del posicionament del Claustre de la UB a favor del dret a decidir, hem de donar suport a la iniciativa engegada per les associacions estudiantils que estan treballant i mobilitzant-se en favor del dret democràtic a l’autodeterminació.

Com a estudiants no podem restar-ne al marge, ja que la construcció d’un nou subjecte polític suposaria indestriablement la construcció d’un nou model d’ensenyament, així que entenem que la nostra sensibilització i implicació és fonamental. És per aquest motiu que des del Consell de l’Alumnat de la Universitat de Barcelona volem mostrar el nostre suport a la plataforma d’#Estudiants9N i mostrar-hi tot el nostre suport per tal d’aconseguir tot allò que s’explicita en el manifest.

Barcelona, 30 d’octubre del 2014
Consell de l’Alumnat