Daily Archives: 6 Novembre 2014

Avui parlem amb l’AEGEE Barcelona

En aquesta ocasió hem parlat amb l’AEGEE Barcelona, una associació molt activa i que recentment s’ha registrat a l’Hotel d’Associacions. Sense anar més lluny, fa uns dies publicàvem una notícia en què havien organitzat una paellada en motiu de l’elecció de la nova Junta.
Gràcies AEGEE BCN pel vostre temps i simpatia 🙂

Idea i coordinació: Glòria-Mireia Montanyà
  Text i imatge: AEGEE Barcelona

1-) Com us dieu i en quins àmbits actueu? Som l’AEGEE Barcelona, una de les seus de l’Associació dels Estats Generals dels Estudiants de l’Europa – Fòrum d’Estudiants Europeus. Tenim presència en 40 països, 200 ciutats i el conformem més de 13.000 estudiants. Els nostres objectius són, entre d’altres, fomentar una Europa unida i sense prejudicis, promoure la democràcia, els drets humans, la cooperació transfronterera, la mobilitat i l’educació a nivell europeu. Per això treballem en àmbits com l’intercanvi cultural, la ciutadania activa o l’ensenyament superior.

2-) Feu activitats? De quin tipus? Qui hi pot participar? A nivell local organitzem reunions setmanals i activitats com dinars o excursions per descobrir Catalunya; tant per a socis com pels amics o gent interessada en l’associació. A nivell estatal o europeu, s’organitzen centenars d’esdeveniments anuals pels socis, tant d’educació no formal com d’esdeveniments estatutaris o de caire més lúdic, entre d’altres.

3-) En quins òrgans teniu representació? En ser una associació interuniversitària no tenim representació a cap òrgan en concret. No obstant això, a nivell de la Universitat de Barcelona formem part de l’Hotel d’Associacions.

4-) Quina és la manera més ràpida per a contactar-vos? Podeu visitar el nostre espai web (www.aegeebarcelona.org) o enviar un correu a aegee@aegeebarcelona.org i demanar-nos més informació. Estem encantats de rebre interès en la nostra associació i contestem el més aviat possible.

5-) Quan serà la vostra propera reunió? La propera reunió se celebrarà el dissabte 8 de novembre a les 20h, al Restaurant Viena de Ronda Sant Pere 11, Barcelona. Les nostres activitats sempre estan obertes a tothom; així que sou benvinguts i benvingudes!

AEGEE reunió

L’AEGEE Barcelona celebrant haver estat escollida “Local of the Month”