Lluís Forcadell, secretari del Consell de l’Alumnat de la UB, escollit coordinador del CEUCAT

Lluís Forcadell substiteix a Gemma Espigares a la coordinació del CEUCAT en un ple on s’ha presentat el disseny de l’estudi de Mesures per augmentar la Participació

Lluís Forcadell, secretari del Consell de l’Alumnat de la Universitat de Barcelona, va ser escollit, coordinador del Consell de l’Estudiantat de les Universitats Catalanes (CEUCAT) a la reunió celebrada a la Universitat de Lleida (UdL)

Gemma Espigares, fins ara coordinadora del ple, deixa la responsabilitat després d’haver assolir els reptes proposats com ara representar als estudiants i portar la seva veu als òrgans de representació, mantenir la implicació de les universitats, potenciar la formació entre els representants, crear sinèrgies i bones pràctiques, mantenir bones relacions amb les institucions i realitzar estudis.

ceucat

Des de la seva constitució el consell ha aconseguit ser reconegut per les autoritats d’educació superior tant catalanes com de l’Estat, i ha format part activa en debats i negociacions sobre els principals temes d’actualitat universitària. El Consell ha treballat activament per acostar la política universitària de més alt nivell a l’estudiantat..

Durant el ple s’ha aprovat la gestió realitzada entre 2012 i 2014 i el pressupost per al 2015, s’han treballat temes d’actualitat universitària, de millora de la participació estudiantil i s’ha abordat la problemàtica d’estudiants que no poden accedir a les biblioteques del CBUC arrel del nou acord, actualitzat aquest juny.