XI Congrés Nacional d’Investigació de Pregrau en Ciències de la Salut

Ens ha arribat a la bústia de l’Hotel d’Associacions el programa provisional de l’XI Congrés Nacional d’Investigació de Pregrau en Ciències de la Salut, i hem cregut que podria ser interessant fer-ne difusió:

El Congrés tindrà lloc els dies 12 i 13 de març del 2015, a l’Hospital Universitario Central de la Defensa “Gómez Ulla” de Madrid i està dirigit a estudiants que cursen titulacions universitàries en el camp de les Ciències de la Salut.

El programa científic inclou conferències magistrals i ponències en les què hi participaran docents i experts professionals.

També es podrà assistir a tallers com: Suport Vital Bàsic, Sutures, Vendatges, Fisioterèpia i Vies; i participar en d’altres d’interactius com: Hidratació, Medecina del Viatger i Higiene prequirúrgica.

I hi haurà la presentació de comunicacions en format oral, pòster-discussió i vídeo.

La jornada està organitzada per la Universidad de Alcalá i l’Instituto Mixto de Investigación Biosanitaria Militar (IMIDEF).

S’han iniciat les gestions per a que pugui computar 1 ECTS de Lliure Configuració.

Programa: http://www.uah.es/facultad-medicina-ciencias-salud/noticias/docs/triptico_provisional.pdf