Projecte Mprende+21 de la FEDEPE

M_Emprende
fedepe

La Federación Española de Mujeres Directivas, Ejecutivas, Profesionales y Empresarias (FEDEPE) ha engegat el projecte Mprende+21 pensat per a estudiants i antigues estudiants de grau i postgrau, i per a dones vinculades al món universitari que vulguin posar en marxa una idea de negoci i estiguin interessades en rebre ajuda i assessorament.

En aquest sentit Mprende+21 es dirigeix especialment a dones en situació d’atur, joves emprenedores, amb vocació empresarial o que desitgin fer créixer una empresa i internacionalitzar el seu projecte.

Com participar-hi?
Les interessades poden inscriure’s a www.fedepemprende21.com fins el 08/03/2015.

La FEDEPE farà una selecció entre les inscripcions presentades i aquestes comptaran amb l’assistència d’una consultora experta en implatació i desenvolupament de projectes d’emprenedoria, que assessorarà en prospecció comercial, finançament, elaboració del pla de negoci, etc.

Més informació: info@fedepemprende21.com i http://www.mujeresdirectivas.es/es/