Daily Archives: 8 Abril 2015

VII Jornada de Drogodependències

La Universitat de Barcelona i Projecte Home Catalunya organitzen:

VII Jornada de Drogodependències

“La rehabilitació de persones drogodependents subjectes a mesures judicials”

Divendres 8 de maig

La Jornada de Drogodependències va destinada a tot l’alumnat de la Universitat de Barcelona així com tots aquells professionals i estudiants interessats en l’àmbit de les addiccions.

• Dia i hora: Divendres 8 de maig – 9.00 a 14.00h
  • Lloc: Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 585)
  • Preu: 20€
  • Inscripció i reconeixement acadèmic: www.ub.edu/futursinousestudiants/projectehome.html

Per a l’alumnat de llicenciatura i/o diplomatura (plans d’estudis antics) de la Universitat de Barcelona aquesta activitat és susceptible de reconeixement acadèmic amb 1 crèdit de lliure elecció i per a l’alumnat de Grau el reconeixement és de ½ crèdit ECTS.

Programa:

8.30 – 9.00       Acreditacions i lliurament de materials

9.00 – 9.15       INAUGURACIÓ

• Dídac Ramírez. Rector. Universitat de Barcelona.
  • Germà Gordó. Conseller de Justícia. Generalitat de Catalunya.
  • Oriol Esculies. Director de Projecte Home Catalunya.

9.15 – 10.30     PLENARI: Mesures Penals Alternatives i la seva aplicació en l’àmbit de les drogodependències.

• Marc Cerón. Subdirector General de Reparació i Execució Penal a la Comunitat. Departament de Justícia. Generalitat de Catalunya.
  • José A. Rodríguez Sáez. Magistrat del Jutjat Penal 21 de Barcelona

Modera: Jorge Jiménez. Magistrat. Subdirector de la Escola Judicial del Consell General del Poder Judicial.

10.30 – 11.00   PAUSA- CAFÈ

11.00 – 12.30   TAULA RODONA: Projectes per a la rehabilitació de persones drogodependents amb mesures judicials.

•  Manel Pousa. President de la Fundació Pare Manel.
  •  Anna Formatger. Treballadora Social de Serveis Socials d’Execució Penal.
  •  Sílvia Papiol. Responsable Àrea Jurídica de Projecte Home Catalunya.
  •  Maria Elena Alfaro. Directora de Fundació Ared.

Modera: Elisabeth Abad. Directora del Centre d’Iniciatives per a la Reinserció – CIRE.

12.30 – 14.00   EXPERIÈNCIES I VIVÈNCIES.

Professionals i usuaris explicaran la seva experiència de rehabilitació.