Daily Archives: 14 Abril 2015

Parlem amb Víctor Granados, guanyador del 9è Concurs Carpeta UB

MINIENTREVISTA: Víctor Granados Luque és de Sant Sadurní d’Anoia, té 18 anys i fa primer del Grau de Comunicació Audiovisual a la Facultat de Biblioteconomia. Una pel·lícula que li agrada molt és Kill Bill, de Quentin Tarantino.

Text: Glòria-Mireia Montanyà

“Dones una mica de tu a la UB”

Minientrevista_Guanyador Carpeta UB 2015Visita del Víctor al Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística (Fot. G-M Montanyà)

La teva experiència a la UB: Encara que sigui a primer, de moment, en faig una valoració ben positiva. De les universitats que vaig mirar, per a fer el Grau, aquesta és la que més m’agradava i per això vaig demanar plaça a la UB. Per a mi ha estat la millor opció, tant per horaris com per continguts docents.

Una oportunitat de fer quelcom que m’agrada

Què et va dur a participar al concurs Carpeta UB? Vaig veure que el feien i em va cridar molt l’atenció perquè sempre m’ha agradat dibuixar, tot i que darrerament ho he aparcat força. Ara no dibuixo gaire i el Concurs me’l vaig prendre com una oportunitat de fer quelcom que m’agrada. I vaig pensar que, si a sobre guanyava, encara millor.

Va ser senzill triar el disseny? Al principi no sabia ben bé què fer. Vaig anar provant fins que una tarda m’hi vaig posar i em va venir la inspiració. No tenia una idea gaire concreta, la veritat, i a arrel d’anar fent proves vaig arribar al disseny final. El nucli principal va sortir en poca estona i vaig retocar-lo fins al darrer moment.

I professionalment, a què et voldries dedicar? Si pogués triar em dedicaria a la fotografia. M’agradaria ser director de fotografia i vincular-me amb el món audiovisual, perquè sempre m’ha atret tot el tema de la imatge, de la fotografia i del disseny.

Com va anar l’acte de lliurament dels premis? Va estar molt bé. No sabíem qui havia guanyat i la Dra. Gemma Fonrodona, que llavors era la Vicerectora d’Estudiants i Política Lingüística, va passar un power point on hi veies els dissenys finalistes, en compte enrera, des del novè fins al primer. Va anar dient el nom de cada participant i al final vaig descobrir que havia guanyat. No m’ho creia.

La teva experiència del Concurs de la Carpeta UB ha estat..  una molt bona experiència. Només pel fet de participar-hi ja dones una mica de tu a la UB.

Vols afegir quelcom? Que la gent s’animi i hi participi.

vola_amb_ub_g Disseny guanyador “Vola amb la UB”