Daily Archives: 23 Abril 2015

Celebrem Sant Jordi a la UB!

Avui Sant Jordi se celebrarà a molts carrers i punts emblemàtics de les nostres ciutats, fent de les roses i dels llibres els protagonistes absoluts de la diada. L’esperit de la festa se sent d’una manera molt especial en els centres educatius, on la jornada ens permet compartir la nostra passió per la cultura. La Universitat de Barcelona se suma a aquesta festa amb diverses iniciatives que fan partícips als membres de la comunitat universitària i a tots aquells que s’apropen a celebrar la festa amb nosaltres.

Des de l’Hotel d’Associacions, volem destacar la presència dels alumnes en una d’aquestes iniciatives: el Sant Jordi Solidari, 3a edició de la campanya ‪#‎ReciclaCultura, organitzada per Servei Solidari, en col·laboració amb ‪#‎VoluntariatUB‪#‎SantJordi2015‪ #‎SantJordiUB. Els alumnes de la UB han participat encarregant-se de les parades de llibres que, des d’ahir, trobeu instal·lades a Geografia i Història, Edifici Històric, Biologia i Geologia, Mundet i Bellvitge.

En aquesta foto veiem la parada de l’Edifici Històric, on hem saludat a la Carla Martínez, membre del Grup de Treball de l’ECoVIPEU de l’Observatori de l’Estudiant. Tant la Carla com la Marta Riera, que també forma part de l’Observatori, han volgut participar en aquesta iniciativa.

IMG_20150423_102715 (1)