IV Festival Benèfic per la Lluita contra la SIDA

Des de l’Hotel d’Associacions, volem destacar una iniciativa portada a terme per  l’Associació d’Estudiants de Ciències de la Salut (associació UB): el IV Festival Benèfic per la Lluita contra la SIDA, que tindrà lloc el dia 8 de maig a les 19.30 h a la Sala 2 de RAZZMATAZZ de Barcelona.festival_SIDA

L’Associació d’Estudiants de Ciències de la Salut (AECS) està formada per estudiants, entre d’altres, de Medicina, Infermeria, Nutrició i Biomèdiques. L’Aleix Carmona i la Bea J. Blanco són enguany els coordinadors locals del Grup de Salut Sexual, Reproductiva i SIDA de l’associació. El grup ha decidit organitzar aquesta activitat amb l’objectiu de donar visibilitat i conscienciar sobre la realitat del VIH. A més a més, els beneficis del festival els permetran ajudar econòmicament a dues ONG que treballen en aquesta línia.

El Festival acollirà les actuacions musicals de cinc grups: Pearson, Manel Navarro, The New Zombis, Teràpia de Shock i Sense Sal. Les entrades poden adquirir-se online o a les diferents Facultats de Medicina de Barcelona i tenen un preu de 6 €. També poden comprar-se a taquilla, amb un preu de 8 €. Tots els beneficis aniran destinats a Rwanda Village Concept Project i a la Fundación Lucía para el SIDA pediátrico.

Els accessos a la sala s’obriran a les 19 h. L’esdeveniment començarà a les 19:30 h i finalitzarà a les 23 h. A l’entrada repartiran “packs del plaer” (preservatius + lubricant) i vendran paperetes (1 €) per al sorteig d’un “pack eròtic”. Entre les actuacions, els organitzadors han previst fer unes intervencions on explicaran quins són els conductes de risc del VIH i com es poden minimitzar.

Trobareu tots els detalls a l’esdeveniment de Facebook: https://www.facebook.com/events/1377702512547700/

Venda d’entrades online a Codetickets: http://www.codetickets.com/home/ficha-evento.php?id=38106