Daily Archives: 21 Mai 2015

Programa BECAS MÁSTER (8a convocatòria)

Avui compartim una informació que ens ha arribat directament a la bústia de correu (hotel@ub.edu) i que creiem que pot ser del vostre interès.

Programa BECAS MÁSTER

Objetivo

El Centro Nacional de Investigaciones Cardiovasculares (CNIC), con la voluntad de contribuir al perfeccionamiento del potencial humano en el ámbito de la investigación cardiovascular, ofrece a través de este programa, el apoyo económico necesario para que los estudiantes puedan cursar un Máster Oficial de cualquier Universidad Española que se ajuste a sus capacidades y potencial.

Características Generales

• Dirigido a: Graduados, de cualquier nacionalidad, en alguna ciencia biomédica con la titulación necesaria para acceder a los estudios de un Máster Oficial de una Universidad Española y que vayan a desarrollar el proyecto experimental del Máster (si lo hubiera) en uno de los laboratorios del CNIC.
  • Contenido: Teórico y práctico de acuerdo al Programa del Máster del alumno.
  • Lugar: Universidad y laboratorios del CNIC
  • Duración: 9 meses
  • Convocatoria anual: Mayo
  • Convocatoria abierta

Documentación

Últims dos dies per a matricular-se als cursos d’Els Juliols amb opció d’optar a un ajut UB

Vols assistir a un Juliol UB? Fins al 26 de maig pots optar a una beca de la UB que et cobrirà la meitat de la matrícula: 70 €. Per poder sol·licit    ar-la has de ser estudiant d’un ensenyament oficial (grau, enginyeria, màster o doctorat) i hauràs de matricular-te al curs que t’interessi com a molt tard el 22 de maig.

juliols artsciències nat i salut

Matricular-te a un curs dels Juliols: inscriu-te al curs que t’interessi per Internet (www.ub.edu/juliols), telefònicament (934035880) o personalment a l’Oficina d’Atenció al Públic (Àrea de Formació Complementària, Edifici Jeroni Granell, Gran Via de les Corts Catalanes, 582).

Indicar que has sol·licitat d’ajut de matrícula: En el moment que realitzis la matrícula has d’indicar que optes a la beca i automàticament es descomptaran els 70 euros de l’import total del curs.
juliols recursosjuliols ciencies

Sol·licitar l’ajut: hauràs d’omplir l’imprès normalitzat de sol·licitud que trobaràs a la Seu Electrònica de la UB: https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/3019. Aquest imprès, juntament amb el DNI i l’expedient acadèmic de la llicenciatura (aquest darrer document només es requereix als estudiants de doctorat o màster universitari que no hagin realitzat la llicenciatura a la UB) s’ha de presentar a qualsevol Registre de la UB abans del 26 de maig.

Resolució: juliols generalen un termini màxim de 30 dies s’adjudicaran les beques, fent-se pública la resolució a la Seu Electrònica i a l’adreça web: http://www.ub.edu/beques/ajuts/.