Últims dos dies per a matricular-se als cursos d’Els Juliols amb opció d’optar a un ajut UB

Vols assistir a un Juliol UB? Fins al 26 de maig pots optar a una beca de la UB que et cobrirà la meitat de la matrícula: 70 €. Per poder sol·licit    ar-la has de ser estudiant d’un ensenyament oficial (grau, enginyeria, màster o doctorat) i hauràs de matricular-te al curs que t’interessi com a molt tard el 22 de maig.

juliols artsciències nat i salut

Matricular-te a un curs dels Juliols: inscriu-te al curs que t’interessi per Internet (www.ub.edu/juliols), telefònicament (934035880) o personalment a l’Oficina d’Atenció al Públic (Àrea de Formació Complementària, Edifici Jeroni Granell, Gran Via de les Corts Catalanes, 582).

Indicar que has sol·licitat d’ajut de matrícula: En el moment que realitzis la matrícula has d’indicar que optes a la beca i automàticament es descomptaran els 70 euros de l’import total del curs.
juliols recursosjuliols ciencies

Sol·licitar l’ajut: hauràs d’omplir l’imprès normalitzat de sol·licitud que trobaràs a la Seu Electrònica de la UB: https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/3019. Aquest imprès, juntament amb el DNI i l’expedient acadèmic de la llicenciatura (aquest darrer document només es requereix als estudiants de doctorat o màster universitari que no hagin realitzat la llicenciatura a la UB) s’ha de presentar a qualsevol Registre de la UB abans del 26 de maig.

Resolució: juliols generalen un termini màxim de 30 dies s’adjudicaran les beques, fent-se pública la resolució a la Seu Electrònica i a l’adreça web: http://www.ub.edu/beques/ajuts/.