Formació per a la presentació del Treball Final de Grau

Avui us presentem una iniciativa de l’Associació de Debat de la Universitat de Barcelona (ADUB): el curs intensiu gratuït de formació per a presentacions de TFG.
debat
Per a qui i quan?

El curs està destinat als alumnes que cursin l’últim curs de qualsevol grau. Tot i que es realitzarà en l’entorn UB, l’ADUB també ofereix als alumnes d’altres universitats la possibilitat de participar. Aquesta formació es durà a terme el dimarts 23 i el dijous 25 de juny. La inscripció romandrà oberta fins que s’esgotin les places vacants.

Què ofereix l’ADUB en el curs?

Segons ens expliquen els membres de l’associació, “l’ADUB ha desenvolupat aquest projecte per tal de donar resposta a una necessitat imperant entre els estudiants d’últim curs de grau, una formació per a la realització de les presentacions del Treball Final de Grau (TFG). Les presentacions de TFG són un moment molt important en el procés formatiu universitari. En elles els/les estudiants/es han de ser capaços de desenvolupar les seves habilitats d’oratòria, demostrant tot el coneixement adquirit al llarg de la realització d’aquest treball i el grau, sent capaços de fer una bona síntesi i expressar-se correctament”.

Quins són els objectius del curs?

– Saber estructurar el discurs
– Ser capaç de gestionar el temps
– Dominar l’espai
– Conèixer estratègies d’oratòria
– Ser capaç de transmetre els coneixements assolits del TFG
– Saber fer front i respondre de manera adient a preguntes sobre la temàtica del seu TFG

Quin és el programa del curs?

La formació consta de 5 sessions d’una hora i d’una última sessió de mitja hora. Podeu consultar el programa del curs aquí (apartat 4, metodologia). La formació es realitzarà en grups d’un màxim de 3 persones.

Quins són els horaris?
Els horaris dels grups dependran de la disponibilitat dels alumnes que s’inscriguin.

On puc trobar el formulari d’inscripció? I més informació?

El formulari d’inscripció el trobareu aquí. Teniu tota la informació sobre l’activitat a la web de l’ADUB i al Facebook: