Ànims, que ja queda poc

Blocveu

Quan les escletxes de sol i calor aterren als carrers de la ciutat de Barcelona, els estudiants s’amaguen a les biblioteques i a casa seva. És temps d’exàmens.

A mitja primavera, l’olor a flors i a estiu, es confon amb la fragància, que emeten els fulls de paper, d’aquells llibres que més temps porten tancats a les biblioteques. Entre prestatges i prestatges, milers d’estudiants deixen de banda horaris, hàbits alimentaris, amics i gresca. És temps d’exàmens.

Comença la segona quinzena de juny. Carregosa. El cansament, l’estrès i les ànsies de llibertat comencen a fer estralls en la concentració. Ja s’ha perdut l’equilibri mental i es compten i (re)compten els dies i exàmens que falten per atrapar el dia que tens marcat, des de fa molt, en el calendari de l’escriptori. Aquell és l’últim dia. I el primer.

Ara, toca posar tot l’esma que queda. Que segur que en tens. Un…

View original post 42 more words