Daily Archives: 22 Juny 2015

Voluntaris aquest juliol (conversa en català i intercanvi cultural)

Des dels Serveis Lingüístics ens informen que necessiten entre 10 i 15 persones que tinguin el català com a llengua d’ús habitual i que vulguin acompanyar a 2 o 3 estudiants durant la seva estada ajudant-los a practicar la llengua catalana i a acostar-se a la cultura pròpia.

Per fer-ho, és imprescindible anar-hi el dilluns 20 de juliol a les 17h a la Facultat de Filologia, ja que és quan faran la presentació dels grups i parelles de voluntariat lingüístic.

També és molt important tenir disponibilitat dues hores a la tarda dels dies: dimarts 21, dijous 23, dimarts 28 i dijous 30 de juliol. Aquests són els dies que, segons el seu programa, s’han de fer les trobades amb els voluntaris lingüístics. Al finalitzar l’activitat us demanaran que ompliu un breu formulari de valoració i rebreu un certificat de col·laboració amb els Serveis Lingüístics de la Universitat de Barcelona.

No és el primer any que realitzen aquesta experiència i, tot i tractar-se d’un voluntariat, us asseguren que no es tracta d’una activitat unidireccional: en els voluntariats lingüístics sovint acaben sorgint lligams de complicitat entre les persones que hi participen, sent molt enriquidor per ambdues parts. Segur que participar-hi també us permetrà a vosaltres conèixer altres llengües i cultures.

Així doncs, si aquest mes de juliol sou a Barcelona i voleu aprofitar per conèixer algú que al seu país d’origen estudia català, ajudar-lo en la pràctica de la conversa i descobrir també aspectes de la seva cultura, aquesta activitat és per a vosaltres!

Si hi esteu interessats escriviu a acollida.sl@ub.edu el més aviat possible indicant les dades següents:
Nom i cognoms:
Telèfon:
Correu electrònic:
Disponibilitat dilluns 20 de juliol a les 17 h (imprescindible):
Disponibilitat les tardes dels dies 21, 23, 28 i 30 de juliol:

Gràcies!

SL_UB