programa per a joves titulats Alstom Talent Energy

Coneixeu el programa per a joves titulats Alstom Talent Energy? Alstom España, en col·laboració amb la Fundación Universidad-Empresa, convoquen aquest programa en el qual s’ofereixen 40 places per a titulats amb diferents perfils que tinguin interès en el transport ferroviari. Aquestes són les característiques:
caminos-vias-del-tren
Què s’ofereix: la realització de pràctiques remunerades a la companyia Alstom, juntament amb la matriculació al Màster GAIA in Professional Development de la Universidad de Alcalá. Aquest màster s’imparteix totalment en línia i no té cap cost per als seleccionats. Aquests, que s’incorporaran el pròxim 2 de novembre 2015, col·laboraran en projectes ferroviaris d’àmbit nacional i internacional desenvolupats pels equips de Alstom España des de les oficines de la companyia a .

Objectiu: oferir als recentment titulats l’oportunitat de formar-se personalment i professionalment en una companyia global com Alstom, pertanyent al sector del transport ferroviari. Per a això, es combina la realització de pràctiques remunerades amb la incorporació a l’esmentat màster.

Quins perfils es busquen: s’ofereixen un total de 40 places a titulats amb diferents perfils i interès per les infraestructures de transport ferroviari. En concret, 36 places estan destinades a titulats en Enginyeria (Industrial, Informàtica, Telecomunicació, Elèctrica, Electrònica, Mecànica, Automàtica, Civil), Matemàtiques, Física i Disseny Industrial. A les cinc places restants poden optar titulats en Administració i direcció d’empreses, Economia, Finances i Comptabilitat, així com Màster en Prevenció de Riscos Laborals o en Gestió de la Qualitat.

Quins són els requisits: totes les places requereixen un alt nivell d’anglès, valorant-se també els coneixements d’un tercer idioma, entre els quals cal destacar el xinès, el coneixement avançat del qual serà valorat per a una plaça en el departament de Sourcing i Supply Chain a Madrid destinada a titulats en Economia, ADE, Adreça Financera i Comptabilitat, Matemàtiques o Enginyeria (Industrial, Elèctrica, Mecànica).

Dates i inscripció: Els interessats han d’inscriure’s en http://www.fue.es/alstom abans del 10 d’octubre de 2015.

Per a més informació, podeu consultar la web www.fue.es/alstom!