Tercer TID CAMPUS (Telefònica R+D): màster i pràctiques remunerades

La setmana passada us vam presentar el programa per a joves titulats Alstom Talent Energy, convocat per la companyia Alstom España, en col·laboració amb la Fundación Universidad-Empresa. Avui volem donar-vos a conèixer altra iniciativa organitzada conjuntament amb la Fundación Universidad-Empresa, promoguda, en aquesta ocasió, per Telefònica R+D: la tercera edició de TID CAMPUS, a partir de la qual se seleccionaran els titulats més adients per a accedir a un màster en Professional Development i fer un any de pràctiques a Telefònica.

telef pro
Imatge promocional del TIC campus: http://www.fue.es/tidcampus/index.asp

Què s’ofereix? En primer lloc, la participació en el TID CAMPUS, que es desenvoluparà entre el 26 d’octubre i el 6 de novembre de 2015 a Madrid. Una vegada conclòs el campus, els candidats més excel·lents tindran l’oportunitat d’incorporar-se a partir del 16 de novembre al Màster GAIA in Professional Development. Aquest títol propi de la Universitat d’Alcalá (en línia) es troba finançat per Telefònica R+D i oferta als seus alumnes un any de pràctiques a les seus que té l’empresa a Madrid, Barcelona o Valladolid, en àrees com a Vídeo, Comunicacions, M2M, Cloud, Internet of Things (IoT) o InLife Product Operations. El sou és de 900 euros bruts al mes.

Qui pot sol·licitar una plaça al campus i, per tant, optar al màster i a les pràctiques? Se seleccionaran 35 persones recentment titulades en Enginyeria Informàtica o Telecomunicacions. Els candidats hauran de ser menors de 30 anys, havent obtingut el títol universitari oficial en els últims anys o estant a punt de lliurar el Projecte final.

Més requisits? És necessari un nivell alt d’anglès.

On trobo la sol·licitud? Els candidats interessats a participar en el TID Campus hauran de registrar-se en www.fue.es/tidcampus abans del 8 d’octubre de 2015.

Més informació? A la web: http://www.fue.es/tidcampus/index.asp

I si tinc dubtes? Pots escriure al mail tidcampus@fue.es