convocatòria de subvencions per a projectes d’associacions UB

Des de l’Hotel d’Associacions, us informem que ja s’ha publicat la convocatòria de subvencions per a projectes d’associacions i grups d’estudiants registrats a la UB.

L’objecte d’aquestes bases és donar suport a les necessitats d’aquelles associacions i grups d’estudiants de la Universitat de Barcelona que se’n deriven dels projectes proposats i portats a terme per aquestes, que tinguin com a principal objectiu afavorir i potenciar la participació de les i els estudiants en la vida universitària. Aquesta subvenció ha de permetre als destinataris la realització d’un projecte específic o un conjunt d’activitats.

Requisits: Aquesta subvenció va adreçada a les associacions i grups d’estudiants de la UB electes a òrgans de govern de la universitat o a aquells que promoguin activitats de tipus sociocultural. Les associacions, que hauran d’estar inscrites en el Registre d’Associacions i Grups d’Estudiants de la Universitat de Barcelona, han de complir un d’aquests requisits: 1) els seus membres formen part de candidatures electes a òrgans de govern de la Universitat de Barcelona; 2) Els seus membres promouen programes d’actuació sociocultural i fomenten la participació estudiantil en la vida comunitària de la Universitat de Barcelona.

Conceptes subvencionables:

– Activitats anuals que tinguin com a principal objectiu fomentar la participació en la vida universitària.

– Activitats culturals que es realitzin dins de l’àmbit universitari o que serveixin per a donar a conèixer iniciatives culturals aparegudes en l’àmbit universitari a la resta de la societat.

– Millora d’aquelles infraestructures en els locals de la UB que tenen les associacions o pagament parcial del lloguer del local d’associació, així com els conceptes d’aigua, llum, gas, per un màxim 6 mesos.

– Adquisició i compra de material informàtic i d’oficina, així com reposició de mobiliari.

Termini:

El termini per a presentar la sol·licitud amb tota la documentació requerida és el 30 d’octubre de 2015 a les 15 hores. Les sol·licituds s’hauran de presentar físicament a les oficines del Vicerectorat de Política Acadèmica, Estudiants i Qualitat. Aquí us deixem el document: Resolució i bases subvenció projectes 2015.

Més informació:

Us recomanem que llegiu atentament les bases de la convocatòria, on s’especifiquen els casos on els conceptes esmentats són subvencionables. Si teniu qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb l’Hotel d’Associacions mitjançant el correu electrònic (hotel@ub.edu) o el telèfon 934029008.