II Curs de Formació en Qualitat per Estudiants

AVÍS!!
Imatge_curs_de_qualitat
El proper dissabte 7 de Novembre, el Consell de l’Estudiantat de les Universitats Catalanes (CEUCAT), juntament amb l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) i la Universitat de Barcelona (UB) organitzem el II Curs de Formació en Qualitat per Estudiants.
El curs està adreçat a aquelles estudiants del Sistema Universitari Català interessats en conèixer i/o participar dels processos institucionals i formals d’assegurament de la Qualitat dels nostres ensenyaments, especialment als representants d’estudiants.
Per conèixer més sobre el curs de Formació en qualitat, trobareu tota la informació a la nostra pàgina web.
El període d’inscripció tancarà el proper dimecres 4 de Novembre, però les places són limitades!
Informa’t i participa, és gratuït!