Daily Archives: 19 Novembre 2015

La teva opinió compta!

Enquestes_nov2015.png

Benvolgut/benvolguda estudiant,

Us convidem a respondre les enquestes en línia sobre les assignatures i el professorat dels graus i màsters de la Universitat de Barcelona.

Us recordem que des del curs passat s’han adaptat els qüestionaris als dispositius mòbils, de manera que ara també els podreu respondre a través del vostre telèfon mòbil o tauleta. Per accedir a les enquestes feu clic a l’enllaç següent: Enquestes de graus i màsters

La vostra opinió és essencial per millorar els nostres ensenyaments i gràcies a les vostres respostes la participació en el curs passat va ser del 19,5%, concretament el 19,1% per a ensenyaments de grau i el 23,8% per a ensenyaments de màster universitari.
Podeu consultar els resultats agregats per ensenyaments de l’enquesta del curs anterior.
Us agraïm per endavant la vostra participació.
Gaspar Rosselló Nicolau
Vicerector de Política Acadèmica, Estudiants i Qualitat