XIII Edició del Congrés Internacional d’Estudiants (CIE) de la Universitat CEU Cardenal Herrera

Des de l’Hotel d’Associacions, us volem informar sobre la XIII Edició del Congrés Internacional d’Estudiants (CIE) de la Universitat CEU Cardenal Herrera. Es tracta d’una trobada on es recreen les accions implicades en el procés acadèmic que comporta la realització i la presentació d’una recerca, de manera que suposa una bona oportunitat pels alumnes per experimentar i iniciar-se en la recerca en les diferents àrees. Aquí us deixem la informació més rellevant.

12_congreso_internacional_de_estudiantes

On? Universitat CEU Cardenal Herrera, Campus d’Alfara del Patriarca, València

Quan? 15 i 16 d’abril de 2016

Qui pot participar? estudiants de grau i postgrau

Quins àmbits d’estudi en tenen cabuda? El CIE és transversal, per tant els estudiants poden presentar recerques de diferents àrees del coneixement

Quines són les modalitats de participació? En la darrera convocatòria les modalitats van ser Comunicació Oral, Pòster, Maquetes/Fotografia/Sistemes audiovisuals

Presentació dels organitzadors:

El CIE és un Congrés dirigit a estudiants universitaris de grau i postgrau que replica les condicions reals d’un congrés científic: realització d’una recerca, elaboració d’una comunicació oral o pòster, presentació davant un comitè científic i després de la seva aprovació, exposició pública al Congrés i posterior inclusió en Actes. És a dir, el CIE és tota una immersió en els codis de la recerca i comunicació científica per als estudiants.

En l’última edició celebrada en 2015, més de 150 estudiants de ciències, humanitats, salut i ensenyaments tècnics van defensar més de 60 comunicacions i més de 20 *posters que van destacar per la seva qualitat i rigor científic.

On puc trobar informació més concreta (bases, normativa per presentar comunicacions, etc.)? Al següent enllaç es podran consultar els detalls: